ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر | achieve | 1008

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر

ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات

62

حجم

135/837 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر عنوان این نوشتار است که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه نظری تحقیق در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مدیریت کیفیت فراگیر( TQM )روشی است مشتری مدارکه درآن کلیه افرادبه شکل مستمردرجهت بهبود فرآیند های کاری خودتلاش می کنند،تا کیفیت بهتررا برای همه مشتریان فراهم سازند.(منوریان ، 1380 ) .

تعریف عملیاتی مدیریت کیفیت فراگیر: نمره ای است که فردازپرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر"مقیمی وهمکاران" (1388) به دست می آوردکه دارای ابعادزیرمی باشد :

1-حمایت ورهبری مدیران عالی سازمان 2- برنامه ریزی استراتژیک 3- مشتری مداری 4 - شناسایی وآموزش کارکنان 5 - توانمندسازی(قدرتمندسازی)کارکنان وکار تیمی 6-  اندازه گیری و تجزیه وتحلیل کیفیت 7 بیمه کیفیت8 پیامدهای بهبودکیفیت وبهره وری. ازابعاد ارائه شده،هر بعد6 گويه دارد که بصورت جداگانه  مدیریت کیفیت فراگیررادر سازمان موردارزیابی قرار می دهدکه امتیاز 200-160نشان دهنده تعهدقوی،امتیاز 159-120 نشان دهنده  دارا بودن سازمان با فلسفه ای منطقی با سازمان دهی مطلوب درزمینه کیفیت و بهره وری،امتیاز 119-80 نشان دهنده آغاز کارسازمان بابرنامه های کیفیت و بهره وری ، امتیاز 79-40 نشان دهنده شناخت مبهم وامتیاز 39-0 نشان دهنده عدم عملکردسازمان درزمینه بهبود کیفیت وبهره وری می باشد.

دیدگاههای مختلف در مورد کیفیت وجوددارد.سخت ترین نکته،تعریف چیزی است که می توانیم آن راکیفیت برتریاذاتی بنامیم دراین تعبیرمحصولی کیفیت برترداردکه ازاجزای بکاررفته مطلوب به تعدادبیشتربهره مند است واماسومین نظرعمده درموردکیفیت که امروزه هسته مدیریت کیفیت جامع(TQM) رامی سازدمفهوم مبتنی برمشتری است(طاهری،1387)به عبارت دیگرکیفیت مجموعه ای ازخصوصیات ومشخصات یک کالاوخدمات است که احتیاجات مصرف کنندگان راباتوجه به رضایتمندی آنان تامین می کندازعواملی که دراین راستامی توانددرنظرقرارگیردعبارت است ازکارایی مناسب;قیمت منطقی ومناسب،خدمات پس ازفروش،سهولت درتغییرونگهداری،وضع وشکل ظاهری تحویل به موقع مشتری،ایمنی لازم،رعایت استانداردهای عالی(محزون،1385)به عبارت دیگرکیفیت به درجه تطابق محصول تولیدشده بانیازهای مشتریان وطرح محصول گفته می شود.تصمیماتی که مدیران راستفاده ازنهادهاودرارتباط بافرایندهاتولیدمی گیرد.برمیزان بهره وری، درجه کیفیت ودرنعایت مقدارسودسازمان تاثیرمی گذارد.

فهرست مطالب

تعریف عملیاتی مدیریت کیفیت فراگیر

تعریف مفهومی مدیریت کیفیت فراگیر

فصل دوم: چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری    9

مدیریت کیفت فراگیر    46

مفهوم کیفیت    46

جایگاه کیفیت ودلایل اهمیت آن    47

عوامل موثردرکیفیت    48

تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر    50

تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر    49

مدیریت کیفیت فراگیردرجهان امروز     53

نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگير     51

اصول مديريت كيفيت فراگير    57

اهداف مديريت كيفيت فراگير    57

فواید مديريت كيفيت فراگير    57

برنامه ریزی راهبردی درچارچوب مدیریت کیفیت جامع    58

تعریف برنامه ریزی راهبردی    58

ننقش برنامه ریزی های راهبردی دررشدسازمان    69

فوایدبکارگیری برنامه ریزی راهبردی    69

تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی    62

      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور

   تحقیقات انجام شده درداخل کشور

جمع بندی

منابع

منابع فارسی    

منابع انگلیسی

👇محصولات مشابه با ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت کیفیت فراگیر👇

ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال اضطراب فراگیر پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 51 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 64 صفحه ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت سود ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت روابط زناشویی ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت زندگی کاری ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدیریت زنجیره تامین

👇محصولات تصادفی👇

ادبیات نظری و پیشینه تجربی لکنت زبان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 42 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 6 پرسشنامه بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه و تحلیل صنعت (ویرایش جدید) پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش پاورپوینت اخلاق جنسی اتصالات سازه های فولادی بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق و مزایا کارمندان بررسی وضعیت ایمنی كار در صنایع گزارش کارآموزی رشته سخت افزار و الکترونیک با عنوان نحوه کار یک دستگاه فتوکپی و تعمیرات بردهای الکترونیکی پاورپوینت معمار خارجی پیتر آیزنمن پاورپوینت پول الکترونیکی پاورپوینت تحلیل پارک Superkilen دانمارک پاورپوینت آموزش درس شانزدهم کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی ( آب و هوا )

👇کلمات کلیدی👇

فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه داخلی مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه خارجی مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه نظری مدیریت کیفیت فراگیر ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیر چارچوب نظری مدیریت کیفیت فراگیر