مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی | achieve | 14132

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی

مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی

فایل ورد کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچكان زماني در 129 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت.

مشخصات فایل

تعداد صفحات

129

حجم

1015/707 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی

بخشی از متن:

چکیده

امروزه کیفیت و مشتری‌مداری به عنوان یکی از چالش‌های جدی درعرصه رقابت مطرح می‌باشد و حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قابل اعتماد از طریق تأمین نیازهای مشتریان در طراحی و تولید محصولات و یا ارائه خدمات است. گسترش عملکرد کیفیت یاQFD یکی از ابزار مدیریت کیفیت فراگیر است که با تبدیل نیازهای مشتریان به الزامات محصول امکان تحقق خواسته¬های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم می‌آورد. در این پژوهش نیز از این مدل استفاده گردیده است و 150 مشتری شرکت گلچکان زمانی به عنوان نمونه آماری و 8 نفر از مدیران ارشد و میانی به عنوان اعضای تیم تصمیم جهت جمع‌آوری اطلاعات انتخاب شده‌اند و از طریق سه پرسشنامه شناسایی نیازها، انتظارات و خواسته‌های مشتریان، تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان و پرسشنامه ویژه تیم تصمیم، به طور پیمایشی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات نمودیم. پایایی در قسمت درجه اهمیت با آلفای کرونباخ 85% و ارزیابی سازمان با آلفای کرونباخ 82% مورد تایید واقع شد. نتایج این تحقیق نشان داد معرفی و گسترش سایت اینترنتی جهت آشناسازی مردم با خواص درمانی داروها بیشترین وزن و استفاده از شیشه به جای بطری‌های پلاستیکی کمترین وزن را در جلب رضایت مشتری به خود اختصاص داده اند. از لحاظ الزامات محصول نیز تولید محصول مورد علاقه کودکان نظیر (کامی وی) بیشترین وزن را در طراحی محصول دارد.

و...

فهرست مطالب:

چکیده 4

مقدمه 8

بیان مسئله: 10

مساله اساسی تحقیق: 12

ضرورت انجام تحقیق: 13

سوالات تحقیق: 15

اهداف اساسی تحقیق 15

6) روش انجام پژوهش: 16

الف- روش تحقیق: 16

ب- روش گردآوری دادهها: 17

ج - قلمرو تحقیق: 17

د- جامعه و نمونه آماری تحقیق: 18

واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی 19

مقدمه 22

تاریخچه کیفیت 23

تعریف کیفیت 24

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر Total Quality Management 26

مفاهیم اصولی مدیریت کیفیت فراگیر 28

تحولات در مفاهیم تولیدی کیفیت 29

مشتری 29

انواع مختلف مشتریان 30

رضایت مشتریان 31

مشتریان چه میخواهند؟ 32

نیازمندیهای مشتریان 36

گسترش عمکرد کیفیت QFD((Quality Functional Deployment 37

فواید QFD 39

خانه کیفیت House Of Quality 39

ماتریس QFD 40

الف) بخشمشتری: 40

ب)بخش ویژگی فنی: 40

تاریخچه QFD 42

پیشینهتحقیق 43

الف- مطالعات انجام شده در داخل: 43

ب- مطالعات انجام شده در خارج: 49

طرح تحقیق 57

روش تحقیق 58

مراحلتکمیل خانه کیفیت 58

1- شناسایی نیازها، خواستهها و انتظارت مشتریان: 58

2- تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان: 59

3- تشکیل تیم تصمیم: 59

4- توسعه و بهبود خواستههای کیفی مشتریان: 59

5-تعیین چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 60

6- تکمیل ماتریس ارتباطات: 60

7- تکمیل ماتریس همبستگی: 60

8- اولویتبندی الزامات محصول: 61

تفسیر خانه کیفیت 61

نمونهگیری 62

1- نمونهگیری تصادفی ساده: 62

2- نمونهگیری تصادفی طبقهبندی شده: 63

3-نمونهگیری خوشهای: 63

ابزار گردآوری اطلاعات: 64

روایی و پایایی تحقیق 67

1-روایی Validity 67

2- پایایی Reliability 68

مراحل تکمیل خانه کیفیت در شرکت گلچکان زمانی 71

مرحله اول: انتخاب مصرف کنندگان 71

مرحلهدوم: شناساییخواستهها انتظارات و نیازهای مشتریان شرکت گلچکان زمانی (جمعآوری صدای مشتری): 71

مرحله سوم: طبقهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان: 73

مرحله چهارم: تعیین عملکرد فعلی و درجه اهمیت نیازهای مشتریان (تعیین مهمترین بعد کیفیت و عملکرد فعلی شرکت در مورد هر یک از این ابعاد) 74

مرحله پنجم: تشکیل تیم تصمیم 75

مرحله ششم: پرسشنامه مربوط به تکمیل ستون اعداد شاخص برتری (نقاط فروش) و هدف عملکرد: 75

مرحله هفتم: تعیین نسبت بهبود 77

مرحله هشتم: محاسبه وزن هر خواسته کیفی 79

مرحله نهم: محاسبه وزن نسبی هر خواسته کیفی 80

مرحله دهم: چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 81

مرحله یازدهم: تکمیل ماتریس ارتباطات 81

مرحله دوازدهم: تکمیل ماتریس همبستگی 82

مرحله سیزدهم: محاسبه وزن هریک از الزامات محصول 84

مرحله چهاردهم: محاسبه وزن نسبی هر الزام محصول 84

توزیع فراوانی تحقیق 85

پاسخ به سوالات تحقیق 90

1-ابعاد کیفیت از نظر مشتریان شرکت گلچکان زمانی کدام موارد هستند: 90

2-کدامیک از ابعاد کیفیت برای مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردارند: 90

3و4- شرکت درکدامیک از ابعادکیفیت از عملکرد مطلوب یا ضعیفی برخوردار است: 90

5-با توجه به محدودیتهای شرکت، چگونه میتوان بین انتظارات ومشتریان و ارتقاء کیفیت محصولات ارتباط برقرار نمود: 91

نتیجهگیری و جمعبندی 91

محدودیتهای تحقیق 95

پیشنهادات 96

منابع و ماخذ 126

👇محصولات مشابه با مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی👇

پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت QFD چیست پاورپوینت گسترش کیفیت عملکرد (QFD) در صنعت ساخت مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشتری، مشتری گرایی و رضایت مشتری مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مشتری گرایی، تعهد رفتاری و عملکرد صادراتی پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی و کیفیت غذا و کیفیت خدمات بر ارزشهای درک شده رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران تشریح مدل کارت امتیازی متوازن و تکنیک گسترش کارکرد کیفیت بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی ، غذا و خدمات رستوران بر تصور ذهنی از رستوران ، ارزش درک شده مشتری و قصد رفتاری مشتری پرسشنامه شناسایی تاثیر برنامه های وفاداری مشتری و کیفیت خدمات بر تعهد رابطه ای و وفاداری مشتری پاورپوینت تحلیل طراحی مرکز هنری با رویکرد طبیعت گرایی

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی کارکرد بانك‌هاي سرمايه‌گذاري با ساير نهاد‌هاي مالي فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری راهبردهای یادگیری نمونه سوالات درس روانشناسی رشد کودك پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار مقاله مسئولیت مدنی پاورپوینت تحلیل مدرسه جده بزرگ اصفهان پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) پاورپوینت نظريه طبيعت منشأ حق تحقیق درباره سخت افزار کامپیوتر پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی قزاقستان پاورپوینت پايداری اجتماعی در نواحی مسکونی پاورپوینت دتایل های ساختمان پاورپوینت نقش انسان و طبیعت در شکل گیری معماری بومی و سکونت های سنتی منطقه اورامات کردستان

👇کلمات کلیدی👇

مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD)به منظور توسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD) توسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی مدیریت محصول عملکرد کیفیت(QFD) شرکت گلچكان زماني فایل ورد عملکرد کیفیت در تولید محصول