تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن | achieve | 3592

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن

تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن

هدف از این تحقیق بررسی تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

37

حجم

2089/553 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

تمایل عبارت است از یک محرک قوی داخلی که اقدامی را طلب می کند. یک محرک (یا انگیزش) عبارت از نیازی است که برای هدایت شخص در امر تأمین رضایت او از شدت کافی برخوردار باشد. نیاز می تواند از محرک های داخلی (گرسنگی، تشنگی وغیره) و خارجی (آگهی تلویزیونی، تبلیغات و غیره) سرچشمه بگیرد و زمانی شدت و قوت می گیرد که به یک تمایل تبدیل شود. شخص بر اساس تجربیات گذشته نحوه برخورد با این تمایل را آموخته است و بنابراین مستقیماً به سمت چیزی هدایت می شود که او را ارضا می کند (Sweenu and  Soutar; ; P:).

تمایل مصرف کننده وقتی به انگیزه تبدیل می شود که به طرف شیء محرک هدایت شود، که مورد مصرف کنندگان انتخاب کالا است. واکنش مصرف کنندگان به خرید کالاها به اوضاع و احوال محیط آنها بستگی دارد، شرایط و اوضاع و احوال از محرک های کوچکی تشکیل می شوند که زمان، مکان و نحوه واکنش مصرف کننده را تعیین می کنند. تماشای کالا از ویترین فروشگاه، قیمت فروش کالا با تخفیف مخصوص و تشویق همراهان، همه و همه شرایط و اوضاع و احوالی را به وجود می آورند، که پاسخ مصرف کننده را با انگیزه ناگهانی خرید کالا تحت تأثیر قرار می دهند. اگر تمایل مصرف کننده از شدت و قوت کافی برخوردار باشد و کالای ارضا کننده ای نیز در دسترس باشد، این احتمال وجود دارد که مصرف کننده این کالا را بخرد. با این وصف، رجحان ها و گرایشات، همیشه به انتخاب و خرید واقعی نمی انجامند. 

این عوامل شاید باعث هدایت رفتار خرید شوند، ولی ممکن است نتیجه ای به دنبال نداشته باشد. بازاریاب در پی آن است که بتواند با ارتباط دادن کالا با تمایلات نسبتاً قوی و به کمک اوضاع و احوال محیط و ایجاد عامل تقویت مثبت در محیط، برای آن کالا تقاضا به وجود آورند. یک شرکت جدید نیز با توسل به همان امیالی که رقبا از آن استفاده می کنند و ایجاد اوضاع و احوال مناسب می تواند وارد یک بازار شود و هم چنین می تواند مارک کالای خود را متناسب با امیالی کاملاً متفاوت طراحی کند و با ایجاد اوضاع و احوالی پر جاذبه، امکان تغییر جهت مشتریان را فراهم کند. تحقیقات  در زمینه انگیزش، علی رغم این که ممکن است نتایج غیر عادی به دنبال داشته باشد، هنوز ابزار بس مفید به منظور بررسی عمیق تر رفتار مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد (کاتلر و آرمسترانگ ، 1388 ، ص198).

فهرست مطالب

رفتار مصرف کننده    2

2-1-1) مقدمه    2

2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    4

2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    6

2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    7

2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    9

2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    10

نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    12

شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    15

2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    15

شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    16

2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    17

2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    18

2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    20

2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    20

2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    23

بخش دوم: پیشینه تحقیق    26

مطالعات خارج از کشور:    26

مطالعات داخل کشور:    30

منابع و مآخذ    32

منابع لاتین:    34

👇محصولات مشابه با تمایل مصرف کنندگان به خرید و عوامل موثر بر آن👇

مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف ‏کنندگان کشور اندونزی پرسشنامه عوامل موثر بر درک مصرف کنندگان از پرداخت های الکترونیکی بانک پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس پرسشنامه بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید

👇محصولات تصادفی👇

ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس پیوستگی نقش آمریکا و اسرائیل در تغییرات سیاسی و امنیتی در کردستان روند تحولات فعالیت شبکه خبری الجزیره در سوریه پاورپوینت طراحي پايگاه داده اي( فصل پ‍نجم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان 42 صفحه یك الگوریتم جدید پیش بینی با استفاده از كوانتیزاسیون خطا در فیلتروفقی RLS موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی تاثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه پاورپوینت تحلیل تالار کنسرت لیموژ (زنیت) پاورپوینت اصول حسابداري 2 جزوه آشنایی با مرمت ابنیه پاورپوینت مصالح ساختمانی ورمیکس

👇کلمات کلیدی👇

عوامل موثر بر تمایل به خرید تعریف رفتار مصرف کننده تمایل مصرف کنندگان به خرید عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کننده عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده تحقیق در مورد رفتار مصرف کننده