بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه | achieve | 7700

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه

هدف از این مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

20

حجم

0/482 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

pdf

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته مدیریت

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

(مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه)

چکیده

شهرستان سوادکوه به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی بستر مناسبی برای انواع شاخه‌های توریسم را در خود جای داده است اما تا کنون در این زمینه موفق نبوده است. داشتن برند موفق گردشگری می‌تواند در افزایش مزیت رقابتی مقصد، جذب گردشگر و در نتیجه افزایش درآمدهای ناشی از صنعت گردشگری، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت ساکنین بسیار تاثیرگذار باشد که ایـن امـر نیـز از طریـق اسـتراتژی ارزش ویژه برند امکان‌پذیر است.

 با بررسی ارزش ویژه برند می‌توان ماهیت مقصد را شناسایی کرد و چارچوبی کلی در اختیار مدیران و متخصصان بازاریابی آن مقصد قرار داد که بتوانند اثر بخشی برند آن مقصد را مورد سنجش قراردهند. از این رو، تحقیق حاضر در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران و تعیین میزان اهمیت هر یک از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است.  جامعه آماری تحقیق شامل کل گردشگران داخلی است که از خرداد تا تیر ماه 1395 به مناطق گردشگری شهرستان سوادکوه سفر کرده‌اند. از بین گردشگران 400 نفر با استفاده از روش نمونه گیری خوشه‌ای تصادفی با کمک جدول اعداد تصادفی انتخاب شده‌اند.

 ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است و داده‌های به دست آمده از طریق معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی به کمک نرم افزار‌ها spss23  وsmart pls مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته حاصل از پژوهش نشان می‌دهد آگاهی از برند، تصویر برند وکیفیت اداراک شده اثر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند و تصویر برند، ارزش ادرک شده و ارزش ویژه برند اثر مثبت و معناداری بر وفاداری به برند داشته است. آگاهی از برند بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند و ارزش ویژه برند بیشترین تاثیر را بر وفاداری به برند داشته است. اما کیفیت ادراک شده اثر معنادار مستقیمی بر وفاداری به برند نداشته است.

کلیدواژه ها

ارزش ویژه

برند مقصد

وفاداری به برند

سوادکوه

👇محصولات مشابه با بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه👇

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

👇محصولات تصادفی👇

علائم مختلف اضطراب و طبقه بندی اختلالات اضطرابی پرسشنامه طرحواره های ناسازگار یانگ فرم کوتاه 75 سوالی الگوی تاب آوری و آسیب پذیری و ویژگی های افراد تاب آور دانلود((گزارش كارآموزي )) صنايع چوب مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی جزوه درس کاربرد رایانه در تربیت بدنی تحلیل حقوقی و فقهی جرم انگاری شروع به سرقت مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران پاورپوینت تحلیل پارک تفریحی دانمارک / گروه معماری EFFEKT پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت زندگینامه حبش حاسب دانلود پاورپوینت یونجه

👇کلمات کلیدی👇

ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مقاله ارزش ویژه برند مقصد گردشگری