پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری | achieve | 7702

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

هدف از این پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان (شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

4

حجم

0/19 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.

و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.

این پرسشنامه شامل 34 سوال در 5 بخش زیر می باشد:

 ارزش کلی ارزش  ویژه برند

تصویر برند

کیفیت درک شده

وفاداری به برند

آگاهی برند

واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تصویر برند

👇محصولات مشابه با پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری👇

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نگاه آکر

👇محصولات تصادفی👇

پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پورکبیریان با نمره گذاری، روایی و پایایی آموزش نرم افزار mendeley شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار جزوه معماری نرم افزار استاد به فر پاورپوینت گونه شناسی فرهنگ ارزیابی اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک آنیسون پاورپوینت زندگینامه حافظ شیرازی پاورپوینت عمارت آصف سنندج پاورپوینت آشنایی با موزه آبگینه و سفالینه پاورپوینت اینستکس چیست و چگونه کار می‌کند پاورپوینت تحلیل دانشکده حقوق دانشگاه تورنتو برنامه زمانبندی پروژه ها با اکسل پاورپوینت مفاهیم فازی چراغ راهنمایی پاورپوینت بررسی زیبایی از منظر معماری

👇کلمات کلیدی👇

پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند پرسشنامه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری