پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری | achieve | 7704

محقق گرامی سلام و عرض ادب. تنها راه برای دانلود پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری کلیک کردن بر روی دکمه دانلود است. پس همین الان دست به کار شوید و برای خرید اقدام کنید. موفق و موید باشید. نکته: بسیاری از کاربران اولین بار است که پرداخت اینترنتی دارند و نمی دانند برای این منظور به چه اطلاعاتی از کارت نیاز دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید تا مشکلتون رو حل کنیم.

درویش نشناخت نیز‬ ‫مهانی‬ ‫ساز‬ ‫بیاراست پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری چون بوستان خان خویش‬ ‫که‬ ‫بودند‬ پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گردن‬ ‫فراز‬ ‫مهان را همه کرد پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مهمان خویش‬ ‫‪56‬‬ ‬‬ ‫پس‬ ‫وزان‬ پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گنجها‬ ‫همان‬ ‫در‬ ‫گشادن‬ ‫همان‬ ‫همه‬ پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫گنج‬ ‫گنج‬ ‫را‬ ‫جامه‬ ‫و‬ ‫خواسته‬ پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ‫بر‬ ‫راگشادن‬ ‫گوهر‬ ‫فراز‬ ‫آراسته‬ ‫گرفت‬

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان (شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

67

حجم

0/408 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار، منجیل و لاهیجان)

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.

و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.

واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تصویر برند

مقدمه

استان گیلان از جاذبه های گردشگری متنوع و متعددی برخوردار است ،که مشتمل بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و اجتماعی، صنایع دستی و ... است که در مجموع بسترمناسبی برای توسعه انواع فعالیت های گردشگری با انگیزه های متفاوت پدید آورده است.از جاذبه های گردشگری استان گیلان شهر تاریخی ماسوله با جاذبه های طبیعی و بافت سنتی، شهر ساحلی انزلی با جاذبه های دریایی و مناطق آزاد- بین المللی، شهر لاهیجان با جاذبه های گردشگری شامل شیطان کوه و استخر وتله کابین وباغ های سرسبز چای ،شهر فومن شهر مجسمه ها می باشند که در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.از اینرو شناسایی عوامل افزاینده ی ارزش برند استان گیلان می تواند به عنوان یکی از دغدغه های بازاریابان و ذی نفعان گردشگری قلمداد گردد.

یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی  نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری  ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back;2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al;2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac;2006). 

فهرست مطالب 

چکیده ز

فصل اول: مقدمات کلی تحقیق

1-1- مقدمه 1

1-2- بیان مسأله 2

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 3

1-4- اهداف تحقیق 4 

1-5- سوالات اساسی تحقیق 4

1-6-  سوالات تحقیق 6

1-7- فرضیه های تحقیق 6

1-8- تعریف مفهومی عملیاتی متغیرها 6 

1-9- قلمرو تحقیق 9 

 فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 52

3-2-  روش اجرای تحقیق 52

3-3- جامعه آماری تحقیق 53

3-4-  نمونه آماری و روش نمونه گیری 54

3-5-  ابزار جمع آوری اطلاعات 55

3-6-  روایی و پایایی پرسشنامه 59

3-6-1-  روایی پرسشنامه 59

3-6-2 پایایی پرسشنامه 59

    3-7- روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات 65

  

                                                           ضمائم و پیوست‌ها

- فهرست منابع و مأخذ ------------------------------------------------------------------------------------------ 

منابع فارسی----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

منابع خارجی --------------------------------------------------------------------------------------------------- 

👇محصولات مشابه با پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری👇

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند پروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

👇محصولات تصادفی👇

اخلاق حرفه ای در سازمان ها و موسسات و ضمانت اجرای رعایت قواعد آن دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das مدل های هوش هیجانی و چارچوب چهار وجهی استنتاجی هوش هیجانی رویکردهای متفاوت به هوش هیجانی و بررسی انواع مدل های آن مسئولیت پزشک در قانون مجازات اسلامی 1392 مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان مطالعه و وارسی نقوش و شکل در سفالینه زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو حضرت فاطمه زهرا (ع) مقاله نظریه گینزبرگ پاورپوینت مجوز کار Permit to Work نمونه گزارش کارآموزی عمران و ساختمان پاورپوینت اصول حسابداري 1 پاورپوینت استقلال در حسابرسی (فصل نهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

👇کلمات کلیدی👇

ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پروپوزال ارزش ویژه برند مقصد گردشگری